بارون

سلام 

این پست را فلبداعه دارم مینویسم و نمی خوام ویرایشش کنم 

انگار دنیا را بهم دادن 

این اولین بارونی هست که توی شیراز داره میباره 

همه رفتند خونه دائی بزرگه و خونه غرق سکوته 

پنجره اتاقم باز هست و یه نسیم خنک که نه  

یه نسیم سرد داره میاد توی اتاق  

بوی کاه بارون خورده همه اتاق را پر کرده 

هر بار که نفس می کشم دلم نمیاد اونو بیرون بدم 

اینقدر نفس میکشم که به سرفه بیفتم

صدای بارون که با اون قطرات درشتش روی برگ های پهن درخت انجیر حیاط میخوره یه حس خوبی را در من زنده کرده 

صدای رعد و برق بعد از دیدن اون نور خیره کننده خیلی دل چسبه 

امشب هم که شب عیده 

نورعلی نور شده 

از همه مهمتر اینه که فردا هم تعطیل هست 

وایـــــــــــــــــــــــــــــی چه بارونی 

شدم انگار بچه دبستانی ها هستا که میرن پشت پنجره اتاق و به بارون نگاه می کنن 

جای همتون را خالی می کنم 

لحظه لحظه صدای بارون بیشتر میشه 

بیشتر و بیشتر 

خونه هم ساکت 

فقط صدای بارون میاد و رعد و برق 

همین 

 

باز باران با ترانه

باگهر های فراوان

میخورد بر بام خانه

یادم آید روز باران 

گردش یک روز دیرین خوب و شیرین 

توی جنگل های گیلان

کودکی ده ساله بودم

نرم و نازک چست و چابک

با دو پای کودکانه

 میدویدم همچو آهو

می پریدم از لب جو

دور میگشتم ز خانه

میشنیدم از پرنده

از لب باد وزنده

داستانهای نهانی

راز های زندگانی

 برق چو شمشیر بران پاره میکرد ابر ها را   

 تندر دیوانه غران مشت میزد ابرها را

بس گوارا بود باران

به چه زیبا بود باران

می شنیدم اندر این گوهر فشانی

راز های جاودانی . پند های آسمانی

بشنو از من کودک من

پیش چشم مرد فردا

زندگانی خواه تیره . خواه روشن

هست زیبا .هست زیبا .هست زیبا

نظرات 43 + ارسال نظر
نادیا 1390/08/21 ساعت 14:22 http://nadia1986.blogfa.com

گاهی اوقات لازمه چشم هم بارونی باشه تا دل صاف شه .

صفای دل صاف رو عشقه

نادیا 1390/08/20 ساعت 14:05 http://nadia1986.blogfa.com

سلام . شرمنده با تاخیر
خوشحالم از این که با دیدن بارون شاد شدی . حست رو درک می کنم چون من خودم هم با این که کم بارون رو نمی بینم با این حال عاشق باریدنش هستم .

خوشحالم که بارون را دوست داری عین من
چشم بارونی چی؟
اونم دوست داری یا مثل من متنفری؟

زهرا سادات 1390/08/19 ساعت 18:00

سلام اقا کسری وبلاگ زیبا و نوشته های زیبا و قشنگ عالی بود.

ممنونم زهرا سادات جان عزیز
کاشکی آدرس وبلاگت هم گذاشته بودی
چه اسم و فامیل زیبا و قشنگی

دلتنگی هایت را بگیر و به کناری دفنشان کن
در عوض شادی هایت را مهمان کم.
یک روز به آفتاب نگها کن و لبخند بزن..
تا لب هایت شاهد لبخندهایت باشد..

قشنگ بود

سلام آره گلم خیلی زیبا بود خوندمش
حقیقته تلخیه چه میشه کرد
خیلی سخته
هیچ کاریشم نمیشه کرد..

یه کارمیشه کرد
سوخت و ساخت

سلام خوبی
مرسی گلم
عید تو هم مبارک [گل]

واااااااااااااای دلم روزای بارونی دبستانو خواس
چه روزایی داشتیم
عاااااااااااااااالی بود من عاشق بارونم

عین من

چقدر قشنگ نوشتی ..
منم خیلی وقت ها دلم میخواد که اینجوری فلبداعه بنویسم...

بنویس فوقش مثل من خراب می کنی
یه پست جدید میزنی
اونم به فراموشی سپرده میشه

آدامس ها بزرگترین اساتید معنویت هستند
از کودکیمان تلاش می کنند به ما بفهمانند
”هیچ شیرینی ای ماندگار نیست

کو گوش شنوا؟

آهای ؛ ابراهیمیان ؛ عیـد قربان است . . . تا دیر نشده ؛ اسما عیل هایتان را به قربانگاه بیاورید !!!

من یه غمی تو دلم هست به اندازه اسماعیل ها
بیارمش؟

سلام

از خداوند سلامتی بخواهیم

با داستان وسواس منتظرم ممنونم

سلام
اومدم
قشنگ بود
اما دلگیر


عـــــــــــــــیدتـــــ مبـــــــارکــــــ

عید شما هم مبارک

__$$$
__$$$$__________________$
__$$$$$________________ $$
__$$$$$$$______________ $$$
__$$((▂))$$$____________$$$$
__$$$$$$$$$$_________$$((▂))$
__$$$'¤'¤'$$$$$______$$$$$$$$$
__$$$¤'¤'¤'¤$$$$___$$$$'¤'¤'¤$$$
__$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$__$$$¤'¤'¤'¤$$$
__$$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$ $$$'¤'¤'¤'¤'$$
___$$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$ $$'¤'¤'¤'$$$
_____$$$$'¤'¤'¤'¤$$$ $$'¤'¤'$$$
__$$$$$_$$$'¤'¤'¤'¤$ $$'¤'¤$$
_$$((▂))$$$$$_$$$$$$$$$$$_O_O
$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$_ _ $ $
$$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤$$$$_$$___$ $
$$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'$$$$__$$$
$$$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤$$$$_$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$
__$$$((▂))$$$$$_$$$$$
____$$$$$$$_$$$$$
_________$$$$$
عیدت مبارک
مرسی از اینکه امدی

عید شما هم مبارک
ممنونم که بهم سر زدی

مریم 1390/08/16 ساعت 14:06 http://www.he3khob.blogfa.com


آسمان بارانیست...

همگی میگذرند..

چتر دارند به دست ،

تا نبارد باران ،

بر سر و صورتشان...

اما.. من ِ تنها و رها ،

زیر این سقف سیاه ،

گام برمیدارم بی چتر..

و به تـــو می اندیشم ...
.
.
مثل همیشه زیبا بوووود کسری جان

موفق باشی

ممنونم عزیزم


دلــ ــم،
یک بـ ـغـ ــل شعــ ــر می خواهد
یک مشت آغــ ــوش آبـ ـی آستانت..
بـ ــ ــاران بـ ـبـ ــارد،
لبـخنــ ـد بــزنــ ـی..
نــ ــفــــ ــس بکشم
زیــر چــتــ ـر تــــ ــو!!...

سلام ستاره جان
دوست خوبم
ممنون از شعر قشنگت

صدای قلب نیست

صدای پای توست

که شب ها در سینه ام می دوی

کافی است کمی خسته شوی

کافی است کمی بایستی . . . .

اگه من سرعت دویدنم را کم و زیاد کنم یعنی تپش قلب می گیری؟
خدا نکنه

آخرین شعر مرا قاب کن و پشت نگاهت بگذار

تا که تنهاییت از دیدن آن جا بخورد و بداند که دل من با توست

در همین یک قدمی....

بسرا تا قاب کنم

اون دریا من نیستم
اما آدرسش اشتباه گذاشته...

هیشکی برای من مثل تو دریا نمیشه

سلام کسری جان
یا من دیر می یام یا تو...
آدرسم اشتباه نیست
اون یه دریای دیگه ست فکر کنم
مواظب باش تو دریا ها غرق نشی...

سلام
دارم ازتون یاد می گیرم که دریا دل باشم
نترس دریا توی چشمام دارم
خودم هم دریا دلم

نمیدونمـــ
اما درکشــ و هضمشــ مشکلهـــ

ایشالا درست میشه

غمــ هایــ منــ اینقدر گردنــ کلفتــ شدهــ اند کهــ شادیهایمــ را قربانیــ میــ کنند... دوستــ عزیز

یعنی حتی بزرگتر از مهربانی خدا؟

دریا 1390/08/16 ساعت 11:51 http://www.myhearis.blogfa.com

سلام.ممنون ازحضورت کسری جان.وبلاگ قشنگی داری.قالبتم زیباست.من لینکت کردم.راستی دوست دارم نظرتوراجب موضوع وبم بدونم.منتظرم.بابای

سلام دریا جان
آدرس وبلاگت اشتباه بود که

محمد 1390/08/16 ساعت 10:30 http://2parishan.blogfa.com

سلام

آپم

بدو بیا

دیر نکنیا منتظرتم

سلام
اومدم ولی تو هم که غمگین نوشته بودی

ستـــاره ها را میبینــم


هر شـــب / ..


بــا اینکـﮧ دورنــــد


و تــو را / ..


در روز هــــــم


نمـے بینــــم


کاش ستــاره بــودـے .. / .


.
..
عیدتــ مبارکــ
ممنونــ از حضور

چقدر قشنگ بود
چقدر میشه در وصف دوست داشتن سرود
حتی میشه از ستاره هم کمک گرفت
عید شما هم مبارک
بازم اینورا تشریف بیارید
خوشحال میشم

سلام کسری جان
عیدت مبارک...

عید شما هم مبارک دوست مهربونم

mina 1390/08/16 ساعت 08:20 http://goshgele.blogfa.com

سلام کسری جان:
عیدت مبارک
وقت کردی بهم سر بزن منتظرتم داداش گلم.....
بای

سلام آبجی خوبم
اومدم

سربلندی ابرا هیم
آرامش اسماعیل
امیدواری هاجر
عطرعرفه
وبرکت عید قربان رابریتان آرزومندم
امیدوارم فردا
غمهایتان قربانی شادیهایتان گردد
عیدقربان مبارک..

ممنونم از لطف شما
همش را گفتید
و چیزی برای جواب باقی نگذاشتید
عید شما هم مبارک دوست خوبم

سلام خوبی؟عیدت هم مبارک عزیزم....هم اسم پسر دو ساله منی ها؟!پس دوستت دارم

سلام مری جون
عید شما هم مبارک
ایشالا کسری جان شما هم ۱۲۰ ساله بشه
پس شدیم دوتا کسری

masi 1390/08/16 ساعت 00:20 http://eshghbihode90.blogfa.com/

یک لحظه دلم خواست صدایت کنم ، گردش به حریم با صفایت کنم ، آشوب دلم به من چنین فرمان داد ، در سجده بیفتم و دعایت کنم .

ما هم فراموش نشیم
گرچه اونقدر ریز هستیم که به چشم دوستان نمی یاییم

سلام
فکر کردم سفارش کارت پستال داشتی
اگر خواستی در خدمتیم

سلام
اول باید بگردم یکی را پیدا کنم که کارت پستال بهش بدم
بعد میام سراغت
والا از بس که دوستان نالیدند از عشق و دوستی
آدم جرات نمی کنه پا توی این بیکران بگذاره

هیچ کس با من نیست
مانده ام تا به چه اندیشه کنم
مانده ام در قفس تنهایی
در قفس میخوانم
چه غریبا چه شبی است
شب تنهایی من..

چه غمی هست این تنهایی
که همه از دستش مینالند

سلام گلم مرسی که اومدی وبلاگ زیبایی داری مطالبت هم عالی هستن

ممنونم دوست خوبم

سلام دوست عزیزم

ممنون از حضور سبزت. وبلاگ شمام قشنگه ،مطالبش خیلی جالبه .من شما رو لینک کردم اگه دوس داشتی منو با اسم وبم بلینک و خبرم کن؟

در ضمن عید رو هم بهتون تبریک میگم وبهترینارو براتون ارزو میکنم .

حالا شد
منم لینکتون کردم
عید شما هم مبارک

[ بدون نام ] 1390/08/15 ساعت 22:25

سلام دوست عزیزم

ممنون از حضور سبزت .وبلاگ شمام قشنگه. مطالبش خیلی جالبه .من شما رو لینک کردم .اگه دوس داشتی منو با اسم وبم بلینک و خبرم کن؟
در ضمن عید رو هم بهتون تبریک میگم وبهترین هارو براتون ارزو میکنم

سلام
نه اسم برام گذاشتی نه آدرس

مریم جون(کاش) 1390/08/15 ساعت 22:09

سلام خواهش میکنم..
بله چرا که نه.موافقم با لینک..
منو با اسمی که اومدم لینک کن...مرسی.بازم بیا..

سلام لینکتون کردم

سلام کسری جون.
وبلاگ قشنگی داری.ممنون که بهم سر زدی..
اعیاد رو بهت تبریک میگم.ای شالا هرچی هدیه ناب هست از خدا بگیری

ممنونم مریم جان
بازم اینورا بیا

راست گفتم خب

دیشب یهو دلم کودتا کرد
تو رو می خواست!!!
دوره دموکراسی گذشته
سرکوبش کردم !!!!!؟

خواهشن نزار طرف لیبرالیسم بره که اگه رفت واویلا
خدا رو هم بنده نیست

باران بیاید یا نیاید ،


تو باشی یا نباشی ،


خاطرت باشد یا نباشد ،


من خیس از یاد توام ..

به این می گن یه عشق واقعی

خیلی زیبا و عالی!
سلام!
مرسی از نظر قشنگتون!

خواهش
شما لطف دارید

چرا؟؟

همینجوری پرسیدم

سلام
من اونخا عضو هستم و فقط همکاری دارم

دلم تنگ است ای باران

بباران بر تن مر مر نشانم اشک شوق جاریت را

خیس خیسم کن

چکیدن را گواهی بر

نفس های نفیسم کن

دلم تنگ است ای باران

دلم تنگ است

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد