بی پولی

سلام

روزای خیلی سختی را دارم پشت سر میگذارم

1-اول اینکه از کار بیکار شدم 

حقوق خوب نمیدادن و خودم زدم بیرون

2-بابام هم ماشینش را میخواست و بهش دادم  و الان بی وسیله هستم  

3-حدود 500تومن هم به یه بنده خدا بدهکار بودم و اونم پولش را میخواد

4-سیما هم 350 تومن میخواد برا شهریه دانشگاش و الا نمیزارن بره سر جلسه امتحان

250تومن هم از مامان قرض گرفتم و باید بهش بدم

ای خدا مردم از خوشی

نظرات 5 + ارسال نظر
بی پول 1392/02/22 ساعت 19:28

وضعیت من از تو بدتره عزیزم
سنم بالا رفته کار دیگه گیرم نمیاد
همه دوستام سره کارن ازدواج کردن بچه دارن
من چند ساله تو این شهر کوچیک دنبال کارم
در ضمن من دخترم
31 سالمه
الان از وضعیتم گریم گرفت
هیشکی تحویلم نمیگیره
......
بازم خدایا مهربون شکرت

دریا 1391/11/05 ساعت 13:33

شـبِ خـیـال را بـَر مـوهـایَـت مـی نـَهـم

خـوابـَم اوج مـی گـیـرَد ,

بـالـِشـَم مـی رقـصـَد

مـسـت بـیـدار مـی شـوم . . .

سلام
به خدا توکل کن
انشالا همه چی درست میشه...نگران نباش

[ بدون نام ] 1391/10/11 ساعت 14:34

اول کار پیدا می کردی و بعد می زدی بیرون
خب ماشین امانت را باید داد
قرض را هم باید داد
به سیما بگو دانشگاه می خوای چیکار
این همه ملت تحصیل کرده را مگه نمی بینی که علاف هستند
پول مادر خوردن داره اصلا به روی مبارک نیار

سلام دوست من.
وب خوبی داری
دزر صورت تمایل من رو با نام
" دست نوشه های آریایی "
لینک گکن و خبر بده به چه نامی لینکت کنم.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد