من و نامزدم

سلام به همه دوستای گلم 

ببخشید یه مدت نبودم 

بچه ها امروز خیلی دلم گرفته 

الان توی شرکت هستم و دارم همینجوری مینویسم شاید جمله بندیم قشنگ نباشه ولی شما به بزرگی خودتون ببخشید

آره داشتم می گفتم 

امروز خیلی دلم گرفته 

خودم هم دلیلش را نمی دونم 

میدونید بچه ها یه حس بدی دارم  

یه حسی که نمی دونم از کجا نشات می گیره 

شاید بتونید از بین این سطوری که مینویسم مشکلم را پیدا کنید و بهم کمک کنید 

نامزدم خیلی دختر خوب و گلی هست 

دوستش دارم 

اما اصلا از روابط عشق و عاشقی هیچی نمی دونه 

از اون دخترایی هست که خیلی نیاز به محبت شوهر داره 

اما اصلا بلد نیست ابراز احساسات کنه 

خیلی منطقی هست 

اگه بخوام نمره بهش بدم 

به منطقش میدم ۸۰ 

به احساساتش میدم ۲۰ 

من خودم توی احساسات خیلی آتیشی هستم اما الان که به این رسیدم و سردیش را احساس می کنم مثل یه سد احساسی می مونه 

اما مامانش 

از بس که بهم مسیج داده دیونم کرده 

چند بار علنی بهش گفتم توی محل کار بهم اس نده 

اما کو گوش شنوا 

انگار جای دختر و مادر عوض شده 

این یکی مسیج عاشقانه میده 

اما خودش با چند بار گفتن تازه شروع کرده به مسیج دادن احساسی 

خلاصه از اینور هم که شرکت ما داره یه تغییرات اساسی میده 

امکان همه چیز وجود داره 

خلاصه نمی دونم چیکار کنم 

به قول معروف هنگ کردم 

 

نظرات 20 + ارسال نظر

دوست عزیز اگه اون نمی دونه تو بهش بگو چون اگه خدایی نکرده به مشکل بر بخورید و اتفاق بدی بیفته تا آخر عمر خودتو سرزنش میکینی که اگر می گفتم بهتر بود راستی سلام بی معرفت منو فراموش کردی؟؟؟؟؟؟

سلام
دوستت ندارم به اندازه ی اقیانوس،چون یه روز به آخرش میرسی .
دوستت ندارم به اندازی خورشید، چون غروب میکنه .
دوستت دارم به اندازی روت که هیچوقت کم نمیشه
آپم بدو بیا [گل]

ویدا 1390/11/11 ساعت 14:33 http://vida000.blogfa.com

سلام با تبادل لینک موافق بودی بهم بسر

خیلی نامردی آقا کسری که نیومدی

سلام رفیق نیمه راه خوب فراموووووشمون کردی!!
اینه رسمش بابا دمت گرم

آپم

سلاااااااااااااااااااااااااام
بعد یه مدت طولانی باز اومدم
دلم براتون تنگیده بود
امیدوارم الان که نظر میذارم مشکلتون حل شده باشه ولی بهتره همین حرفارو به نامزدت بگی شاید حل شد

سلام داداش هنوز نیومدی.

آپم

لعیا 1390/10/08 ساعت 17:48 http://slaya90.blogfa.com

سلااااااااااااام کسری جوووووون !!!
چی شده؟؟؟؟؟ یه مدتی نبودم حالا اومدم که بهت سری بزنم دیدم ناراحتی؟؟
هر کاری رو که فکر میکنی درسته انجام بده!!
اما حواست باشه زندگیت بهم نریزه.. نگرانت شدم منو از خودت بیخبر نذار

shakiba 1390/09/30 ساعت 17:55 http://shakibaaa.blogfa.com

زندگی «باغی» است که با عشق« باقی» می ماند
«مشغول دل» باش نه «دل مشغول»
بیش تر «غصه» های ما از «قصه» های خیالیه ماست
پ‍‍‍‍‍س بدان اگر «ٰٰفرهاد» باشی همه چی «شیرین» است

همه چی درست میشه..شاید
یلدا مبارک

lover tanha 1390/09/30 ساعت 17:17

روی گل شما به سرخی انار

شب شما به شیرینی هندوانه

خندتون مانند پسته

و عمرتون به بلندی یلدا

یلدا مبارک ... [قلب]
سلام داداشی انشالله درست میشه .. نگران نباش

شب یلدای من آغاز شد
نه سرخی انار نه لبخند پسته نه شیرینی هندوانه
بی تو یلدا زجر آور ترین شب دنیاست

محفل آریائی تان طلائی
دلهایتان دریائی

شادیهایتان یلدائی
مبارک باد این شب اهورائی . . .

سلام کسری..خوبی؟نگرانم کردی عزیزم....
اپت و حرفات بوی خوبی بهم نداد....مواظب خودت باش..خواستم یلدا رو تبریک بگم...امیدوارم شاد شی ...

قاصدک 1390/09/29 ساعت 10:19

سلام داداشی جونم
ببخش این چند وقت نیومدم سربزنم
درگیردرس وامتحانم
الانم باگوشی اومدم
خب داداشی این ازنجابت وپاکیشه که هیچی نمیدونه
بایدخودت ایشالله بهش یادبدی
حتمأ توزندگی بهترم میشه
جمله بندیت هم قشنگ بود
بعدأ میام مفصل نظرمیدم
مراقب خودت باش

سلام داداش آپم بدو بیا ازت خبری نیست.

سلام دوست من...به نظر من حالا که میبینی اون نمیدونه باید کم کم خودش غیرمستقیم بهش یاد بدی...البته سخته ولی ممکنه
به منم سر بزن و نظربده

[ بدون نام ] 1390/09/28 ساعت 08:46

سلام با یه خداحافظی قشنگ کوتاه مدت منتظرت هستم بیای خوشحالم میکنی...چند روز قار قار کلاغ رو نمیشنوید....

خستگی کوچت که در رفت
بنشین و غرق شو
در لذت چمنزاری لمیده در آفتاب
با دکمه ی باز
و به بره های ات بیاموز
در را به روی هر ابراهیمی که از کوه سرازیر می شود
باز نکنند
حتی اگر کاردش کند باشد ..

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد