عید غدیر

سلام به همه دوستای گلم 

شب همتون بخیر 

راستش خواستم بیام توی وبلاگاتون و این عید سعید را تبریک بگم  

که متاسفانه بلاگفا قسمت نظراتش مشکل داشت 

یا شاید مشکل ازسیستم منه 

با این حال از همینجا به همه دوستای گلم این عید زیبا را تبریک میگم 

ایشالا روزی بیاد که با حضور امام غائبمون این عید را جشن بگیریم 

یا علی

نظرات 59 + ارسال نظر
قاصدک 1390/08/27 ساعت 19:11

سلام الان خواستم بیام بگم نگرانتونم که نظرا رو تایید کردین
ایشالله که همیشه سلامت باشی

ممنونم قاصدک
چقدر خوبی

بهار 1390/08/27 ساعت 15:50 http://baharane115.blogfa.com

دنیا کوچکتر از آن است که گمشده‌ای را در آن یافته باشی
هیچ‌کس اینجا گم نمی‌شود
آدم‌ها به همان خونسردی که آمده‌اند
چمدانشان را می‌بندند و ناپدید می‌شوند
یکی در مه
یکی در غبار
یکی در باران
یکی در باد
و بی‌رحم‌ترین‌شان در برف
آنچه بر جا می‌ماند
رد پایی‌ست و خاطره‌ای که هر از گاه
پس میزند مثل نسیم
!پرده‌های اتاقت را...

شیشه ی پنجره را باران شست
از دل من اما چه کسی نقش تو را خواهد شست...؟

چه بگویم با تو ؟

دلم از سنگ که نیست

گریه در خلوت دل ، ننگ که نیست

چه بگویم با تو ؟

که سحرگه دل من باز از دست تو ای رفته ز دست

سخت در سینه به تنگ آمده بود

آپم

پرستو 1390/08/27 ساعت 01:05 http://www.pklove.blogfa.com

سلااااام... ممنون از حظورتون.... فقط یه سوال... من منظورتو از این..... نگرفتم؟؟؟؟؟؟
سلام
صبح قشنگت بخیر
گفتم اینو بگم از شعر نوشتن قشنگ تره
حداقل انرژی مثبت داره

masi 1390/08/27 ساعت 01:03

فدات گلم[گل][لبخند][ماچ]

و من پنداشتم او مرا خواهد برد

به همان کوچه رنگین شده از تابستان

به همان خانه بی رنگ و ریا

به همان لحظه که بی تاب شوم

او مرا خواهد برد به همان سادگی رفتن باد

... او مرا برد!!!

ولی برد ز یاد ...

میخواهم چیزی بنویسم

نمی دانم چه...فقط می دانم که می خواهم چیزی بنویسم

دستانم از من قلم می خواهند

قلم را بر می دارم...و هیچ

تهی شدم از هر احساسی...

دیگر اشتباه باور کردنت را تکرار نخواهم کرد ...

سجاد 1390/08/26 ساعت 23:33 http://www.bivafaa.blogfa.com

سلام دوست گلم خوبی؟ آخر هفته خوش!
آپم منتظر حظور گرمت!


__†‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡†††††‡¶¶¶¶‡††††††††††††‡‡‡†
___‡8‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡†8¶¶¶8‡‡††††††††††††††††††
___†‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡†‡¶¶¶8‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡†
____‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡¶¶¶8‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡888‡‡‡‡‡‡
____‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡8¶¶¶8‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡
_____†‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡8‡‡‡88‡‡‡‡‡88‡‡‡‡‡‡¶¶¶¶¶¶¶8‡†
____††‡‡‡88888‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡88‡8888‡‡8¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶8†††
____‡¶¶¶¶¶¶¶888‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡888¶¶¶8¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶8‡†††
___†¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶8‡‡‡‡‡†††‡‡‡88¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶8¶¶‡‡†‡††††
____8¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶8‡‡‡†††††††‡88¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶8‡‡‡††††††
____†¶¶888888¶¶¶¶8††††††††††‡‡‡‡†888‡‡‡‡‡‡†‡††††††††
_____‡¶8888888¶¶¶¶†††††††††‡††††‡†‡‡‡†‡†††††††‡†††††
_______¶¶¶888¶¶¶¶¶‡††††††‡††††††††††††††††††††††††††
________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶‡††††††††††††††††‡‡‡‡†††††††††††††
_________¶¶¶¶¶¶¶¶8‡‡‡‡‡††††††††††††‡‡‡‡‡‡†††††††††††
__________8¶¶¶¶88‡†††††‡‡‡†††††††††‡‡‡‡‡‡†††††††††††
___________¶¶¶8‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡††††††††‡‡‡‡‡‡‡‡††††††††††
___________‡‡‡‡‡‡††‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡†‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡†††‡††
___________‡††‡‡‡†‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡†‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡††††
___________‡†‡‡‡‡†‡‡‡††††‡‡†††‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡†††
___________‡‡‡‡‡‡8‡8‡8¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶8‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡††
___________‡‡‡8888¶8¶¶‡¶¶¶‡†‡88‡‡†††‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡
___________‡88888¶¶¶¶¶¶¶¶88‡‡‡‡††‡†‡‡††‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡
___________‡8¶88¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶8‡‡†††‡††‡††‡‡††8¶88‡‡‡‡‡
____________‡¶¶8¶¶¶¶¶¶¶¶¶8‡‡‡†††‡†††††††††‡‡‡¶¶¶88‡‡
_____________†¶¶¶¶¶¶¶¶¶‡‡‡†‡8¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶†‡‡‡‡
_______________¶¶¶¶¶¶¶¶‡¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶888‡††8‡88†††‡‡‡‡
________________†¶¶¶¶¶8¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶‡‡††‡‡88‡‡‡†‡‡‡‡‡‡‡
___________________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶‡8888‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡
____________________‡¶¶¶¶¶¶†8‡‡88‡8888888‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡
_____________________†8¶¶¶¶88888¶¶¶¶¶¶¶8‡‡‡‡‡‡‡‡‡†††
______________________†‡¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶888‡‡‡‡‡‡‡8888

سلام
نه پاکش کن
در ضمن شما اول با حدیث عشق آشنا شدین نه با فرشته مهربون
منم همه نوشته هاتو تائید کردم

قاصدک 1390/08/26 ساعت 20:43

ما هم چنان منتظر آپ شماییم ....

قاصدک 1390/08/26 ساعت 18:25

حس آپ کردن ندارم تا بعد امتحانام
یک شنبه -دوشنبه ایشالله

قاصدک 1390/08/26 ساعت 17:25

مرسی که اومدی
چرا آپ نیز خواهیم کرد ....
شب اومدید یه سر به کلبه ما هم بزن

همیشه ازخدا میخواهم آنچه شایسته توست به تو بدهد نه آنچه

آرزو داری زیرا گاهی آرزوی توکوچک

است و شایستگی تو بسیار


میروم دیگر شما یادم کنید
من که رفتم این غزل ها را شما دفتر کنید
میروم تا دل نبندم دل به خوبی هایتان
باز هم دل بستم و زخمی شدم ، باور کنید . . .

اگر آبی تر از آبم اگر همزاد مهتابم بدون تو چه بی رنگم بدون تو چه بی تابم...

وقتی وجود خدا باورت بشه ... خدا یه نقطه میزاره زیر باورت و " یاورت" میشه.

یعنی میشه؟

قاصدک 1390/08/25 ساعت 23:11

پس خسته نباشید
موفق باشید

سلامت باشید

قاصدک 1390/08/25 ساعت 20:58

چرا دیگه آپ نمی کنید ؟

سلام دوستان عزیزم
ببخشی کمتر بهتون سر میزنم
توی شرکت حسابی کارم گیر کرده و زیاد شده
هر چی نظرات را نگه داشتم تا وقت کنم جواب بدم نشد
ببخشید بدون پاسخ تائید کردمشون
یه نیم ساعتی هست اومدم خونه

نادیا 1390/08/25 ساعت 20:50 http://nadia1986.blogfa.com

زندگی گرمی دل های به هم پیوسته ست
تا در ان دوست نباشد همه در ها بسته ست
تقدیم به دوست خوب شیرازیم ...

نادیا 1390/08/25 ساعت 20:45 http://nadia1986.blogfa.com

سلام .
بابا شرمندمون کردی دست شما درد نکنه بابت این حضور پر رنگ

nnn 1390/08/25 ساعت 20:18 http://x-music.blogfa.com

برای دانلود جدیدترین وبهترین اهنگ ها و موزیک ویدئو های ایران به ادرس زیر بیایید
http://x-music.blogfa.com

[ بدون نام ] 1390/08/25 ساعت 19:13

این همه نظر دادم که دیگه شاکی نشی
حالا نویت تو داداش گلم


وقتی تو شب گم میشدم ستاره شب شکن نبود
میون این شب زده ها کسی به فکر من نبود
وقتی تو شب گم میشدم هم خونه خواب گل میدید
همسایه از خوشه خود سبدسبد خنده میچید
اواز خون کوچه ها شعراشو از یاد برده بود
چراغا خوابیده بودن شعلشونو باد برده بود....

مریم 1390/08/25 ساعت 18:24 http://maryamk1362.blogfa.com

سلام کسری جون.خوبی؟
ببخشید که من با تاخیر اومدم.
بلاگفا قطع بوده عزیزم سیستمت مشکل نداشته..
مرسی از تبریکت عزیزم.موفق باشی.

در آشپز خانه می نشینیم
و چیزی پنهان مانده در گلو را
دود می کنیم
دهن کجی قندان بهانه است
و تیزی براق کارد
هیچ ارتباطی با وسوسه ی سمج رگ ها
_ نمی تواند داشته باشد
چطور بگویم ؟ !
ما
با سیگارهایمان دود می شویم
وجهان را از این که هست
تاریک تر می کنیم ..

شب در چشمان من است
به سیاهی چشمهایم نگاه کن
روز در چشمان من است
به سفیدی چشمهایم نگاه کن
شب و روز در چشمان من است
به چشمهای من نگاه کن
چشم اگر فرو بندم
جهانی در ظلمات فرو خواهد رفت

برای اعتراف به کلیسا می روم
روی در روی علفهای روئیده
بر دیوارکهنه می ایستم
و همه گناهان خودم را یکجا اعتراف می کنم
بخشیده خواهم شد به یقین
علفها بی واسطه با خدا سخن می گویند

آهسته گفت:...خدا نگهدارت....
در را بست و رفت....
آدم ها چه راحت،مسئولیت خودشان را به گردن خدا می اندازند....[ناراحت]

عاشق پروازهستم، مقصدم چشمان تو

یاس پرپرگشته ام من، مرهمش دستان تو

بودنم بابودنت معنای دیگرمیدهد

حال من خوش میشود،با آن لب خندان تو

اشتباه نکن

رفتنت فاجعه نیست

من ایستاده می میرم

چون بیدهای مجنون

کاش میشد ما بهاری میشدیم خیس آواز قناری میشدیم

کاش از خوبان عالم میشدیم توبه میکردیم، آدم میشدیم

کاش نامردی نصیب ما نبود درد بی دردی نصیب ما نبود

کاش چوپان دل ما عشق بود

پاسبان محفل ما عشق بود

به پائیز می مانی

آدم نمی داند چه بپوشد
وقت ِ دیدنت

جسمی شکسته و روحی پر از خراش

عاشق نمی شوم دلواپسم نباش

_________$
___________________$$$
__________________$$$$$
_________________$$$$$$$
________________$$$$$$$$$
_______________$$$$$$$$$$$
______________$$$$$$$$$$$$$
_____________$$$$$$$$$$$$$$$
____________$$$$$$$$$$$$$$$$$
___________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
________$_______________________$
_______$_________________________$
_______$_________________________$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_____$$$$$$__$$___________$$__$$$$$
____$$$$$___$$$$_________$$$$__$$$$_$_$_$_$_$_$
____$$$$$____$$___________$$____$$$_$$$$$$$$$$
_____$$$$_______________________$$$_$_$__$__$
_______$$$$____$$______$$______$$$__$_$_$__$
__________$$$____$$$$$$$_____$$______$_$$_$
____________$$$___________$$$________$$$$$
_____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$______$$$$
___________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$$$
__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$$__$$$
________$___$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$$$$
________$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$
_________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$$
___________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$$
___________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$
___________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$
___________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$$
____________$$$___$$$$$___$$$__$$
_______________$$$_____$$$____$$

یه روز دل تصــمیـــمــ مــیــگیـــ ـــره سنگـــ شـــ ـــه تا دیگـــ ــه عـــاشــ ـــق نشـــه

میـــ ـــره و ســنگ میـــشـــ ــه میــــ ــره قــــ ــاطــ ــی سنگهــــا

اونجــــ ـــا هــ ــم عاشـــ ــق یــ ــه ســــنگـــ ـــی میـــ ـــشه

گفتگو 1390/08/25 ساعت 13:46 http://easa.blogfa.com

جدیدا با دیوار حرف میزنم! میدونی...از شخصیتش خوشم اومده یه جورایی! محکمه...ثابته...آرومه...... غلط نکنم از منم خوشش اومده!

█████████████████████

سلام من اومدم اپپپپپپپپپپپپپپپپپم
دیدی خوش قولم اولین کسی هستی که خبرت کردم

سلام اپییییییییییییییییدم بلاخره موفق شدم قبل از همه تورو خبر کردم
دیدی قولم قوله

masi 1390/08/24 ساعت 23:21 http://eshghbihode90.blogfa.com/

سلام عسیسم
ممنون از حضورت
بازم بیای پیشما

سلام
آپم البته چند روزه
ولی شما سر نزدین گفتم ببینم از این پستم خوشتون میاد

قاصدک 1390/08/24 ساعت 21:16

ما علی (ع) را به محمد (ص) نیفزوده ایم ، ما علی (ع) را گرفته ایم تا محمد (ص) را گم نکنیم .....
دکتر علی شریعتی

هو الاول و الاخر و الظاهر و الباطل

سلام کسری جون.من آپم ومنتظرحضورتون.

سلام دریا جان
اومدم
چقدر قشنگ نوشته بودی
حسودیم شد

نادیا 1390/08/24 ساعت 19:07 http://nadia1986.blogfa.com

سلام.
عید شما هم مبارک اقا کسری گل.
و ممنون.

خواهش دوست خوبم

قاصدک 1390/08/24 ساعت 18:54

راستی یه تشکر دیگه هم بدهکاریم به شما به خاطر اون سخنرانیه
ممنون

خواهش می کنم قابل شما را نداشت
یه زمانی همه زندگیم پای این سایت گذشت
اما حیف که یه سری آدم اومدن و با نظرات منفی خودشون حس و حال سایت را پروندن

قاصدک 1390/08/24 ساعت 18:49

ممنون از تبریکات

قاصدک 1390/08/24 ساعت 18:47

ایشالله
ممنون که بخشیدی
فعلا

سلام من شدیدن پرسپولیسی هستم

سلام
حیف که دیگه شور و شوق فوتبال از کلم پرید و الا بهت میگفتم یه استقلالی یعنی چی

سلام نه بخدا بهونه نیست از دوستانی که بلاگفا دارن بپرسی میگن هر بار اومدم اپ کنم یه چیزیش شد اپ که کردم قول میدم اولین کسی که خبرش میکنم تویی ازم دلخور نباش بخدا دختر بد قولی نیستم
بلاگفارو خفه میکنم

سلام
ساچلین ببین اینجا قول دادیا
تا ببینیم

سلام دوست خوبم

انشالله.عیدتون مبارک

عید شما هم مبارک ساغر جان

مهسا 1390/08/24 ساعت 12:01 http://mahsa2mp.blogfa.com

سلام
ممنون کسری عزیز ازتبریک زیبات

خواهش دوست خوبم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد