دید و بازدید

سلام 

 

امشب به دلیل دید وبازدید از وبلاگ دوستان نتونستم پست جدید آپ کنم 

به همه دوستای خوبم که لینک بودن سرزدم 

و اگه به وبلاگ عزیزی سر نزدم چون لینکش را نداشتم  

و خوشحال میشم اگه بتونم لینکشون کنم 

اما در این بازدید ها بر من چه گذشت 

با این شعر شروع کنم 

من به هر جمعیتی نالان شدم        جفت بد حالان و خوش حالان شدم 

 

یه جا شعر گفتم 

یه جا نقد کردم 

یه جا دعا کردم 

یه جا زنگ زدم فرار کردم(قابل توجه کلاغ جان خودمون) 

یه جا حسرت خوردم 

یه جا حسادت کردم 

و خلاصه خیلی خوش گذشت 

و در آخر اینو بگم که من برای نظرات دوستای گلم تا جایی که بتونم پاسخ میزارم 

و جوابی را که به نظر سها جان دادم ۱۰۰درصد مخالف بود امیدوارم ناراحت نشه

نظرات 23 + ارسال نظر

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
وبتون خوشمله
چشم من میلینکم فقط بگید با چه اسمی
شمام منو با اسم ستاره های سبز بلینکید
بای تا های

سلام
ممنونم که اومدی
منو با حرف های دلتنگی لینک کن دوست خوبم

گاهی بایدکسی باشد که بتواند
از فاصله های دور هم
دلت را بی دلنوشته بخواند …..!

باور کنی یا نه ، دلت را بی دلنوشته خواندم

جدی؟
دریا دوست دارم کمکم کنی
میخوام به عنوان یه کاراکتر بیای توی قصه
توی پست جدید قشنگ توضیح میدم

سلام...
منم لینکتون کردم... از این به بعد همیشه بهتون سر میزنم ...

سلام
ممنونم
خوشحال میشم

سلام کسری جان هر چه میفکرم میبینم نمیشه میتونم به عنوان پسر همسایه دنیا بیام جلو اما ماجرا گیر میکنه...بیا تا باکمک هم تیکه آخرش رو تموم کنیم....چه کنیم کسری جان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام محسن
من تصمیم خودم را گرفتم
اگه کمک کنی ممنون میشم
تو فکر و ایده خامت را برام بنویس
من خودم بسطش میدم
حالا یه پست هم میزنم و به بچه ها پیشنهاد میدم ببینم کسی هست

سلام کسری جان آپم بیا نظراتم بگو

سلام
الان میام

بهار 1390/08/03 ساعت 15:04 http://www.aziizom.blogfa.com

شرمنده من لینکت کردم قبلا حواسم نبود

سلام دوست عزیز...
من قول دادم با تو کاری نداشته باشم اما اگه دریای طوفانی دیدی خودت خودتو بکش کنار چون معلوم نیست چه فاجعه ای در راه باشه
مرسی که اومدی پیشم

سلام
به خدا من جوونم هنوز امید دارم
میشه یه سفارشی پارتیی چیزی....

رها 1390/08/03 ساعت 13:48 http://rahajooni.blogfa.com

سلام کسری جان
شرمنده اینقدر دیر اومدم به وب زیبات
ولی وب جالبی داری و من از این به بعد از بازدید کنندگان پر و پا قرص اون خواهم بود
ممنون به کلبه من پا گذاشتی
بازهم بیا

سلام
حتما میام

lover tanha 1390/08/03 ساعت 11:02 http://9266.blogfa.com

چشم داداشی ثابتم میکنم ...

منتظرم

زندگی هنگامه فریاد هاست
سرگذشت و در گذشت یادهاست
زندگی تکرار جان فرسودن است
رنج ما تاوان انسان بودن است

من اون وقت نیستم اما بخون و نظرت رو بده...
آشوبگر الان داره باهات کل میندازه...
حالا پسر یا دخترش مهم نیست من با فکرت کل میندازم...
چرا به من افتخار میکنی باید به خودت دافتخار کنی با این نوشته هات... جدی منتظر انتقادت هستم،باعث افتخار نوشته هام رو تو نقد کنی....
بگو آشنای کلاغی اخراجت نمیکنن....

کسرا جان الان که کلت رو نکندم چه حسی داری...
شوخی کردم بابا نمیخواد که بووووووووق بدی!!!!!
خوشم میاد از آدمایی که نقد منطقی میکنن دختر 27 ساله منتظر نقدات هستم ....

بهت افتخار می کنم
دختر؟
میرم و ساعت ۱۳ میام الان کار دارم
از صبح تا حالا فقط وب می خوندم و کارام مونده
الانه که اخراجم کنن

اولا بدن شهید پاره پاره بوده. همین شهید هست که تو سیستان با بمب گذاری شهید شده...
تو کفنی هست که شهدا باهاش انس گرفتن یعنی چفیه طبق وصیت شهید شوشتری...
نقد محتوایی نکن...نقد معنایی بکن تا با اعتقاداتم جوابت رو بدم...
تو با شمشیرت بجنگ من با زبونم ببینم کی کی رو تسلیم میکنه...
الن داری یه چیزایی زیر لب میگیا بنویس فقط با سانسور بنویس...
محل ما یه آشوبگر داره جا دیگه واسه تو نیست...

چشم دوست خوبم اول بزار وبت را بخونم
این زیر زبونی
اینم رو زبونی که بگم منتظرم باش تا بیام
بیام یه کل با آشوبگرتون بندازم؟

اولا سلام رو ماهت...
ثانیا تو رو خدامیخوای زنگ بزنی زنگ خونه همسایه رو با زنگ ما اشتباه نگیر ما زنگ پائینیه هستیم...
صبح همسایه شاکی بود از شیطونی که دیشب زنگ زده بود و...
بگذریم هدف فقط بازدید بود...درسته دیگه ما 100 بار میایم دید تو یه بار اومدی بازدید ببین چه هل هله ای راه انداختی...
باشه بابا ما که یه کسری بیشتر نداریم که سر به سرش بزاریم پس میخوامت با تمام گرفتاریات...
خودش شد یه نامه پس امضا کلاغ سیاه

سلام کلاغ سیاه
یه نقدی زدم توی وبت که اگه دستت بهم برسه کلم را می کنی
نقطه
کسری




بعدشم ما وقتی بیایم یه محله را به هم میریزیم همسایه که خوبه

مرسی

خواهش

masi 1390/08/03 ساعت 00:01 http://eshghbihode90.blogfa.com/

با افتخار لینک شدی گلم

ممنونم

سلام ...
خوشحال شدم با وبت اشنا شدم ...
بهم بگو با چه اسمی لینکت کنم

سلام براتون پیام گذاشتم
و لینکتون کردم

masi 1390/08/02 ساعت 23:54 http://eshghbihode90.blogfa.com/

یعنی ارزش داشت؟

پرسیدی که چرا همه حرف از بارون میزنن .چون واقعا صدای بارون ارام بخشه برای خودم یه سری چیزا ارامش میده مثلا من پاییز رو خیلی دوس دارم و مخصوصا وقتی که برگ های خشک رو زمینن و پاهام روش بزارم و خش خش کنه بهم ارامش میده یا صدای اب خیلی دوس دارم و وقتی هم بارون میاد و زیر بارون قدم بزنم و صورتم به سمت اسمون ودستمم زیر بارون باشه نم نم بارون رو صورتم بریزه دوس دارم یه ارامش عجیبی بهم میده
این شعری هم کم که میبینی گذاشتم برای یکی از دوستان وبلاگی که خودش سروده و به من هریه کرد و منم گذاشتمش تا بقیه هم استفاده کنم
حالا با این همه حرفی که زدم جواب سوالتو پدا کردی؟

سلام
منم بارون و پائیز را دوست دارم
بله جوابم را گرفتم
ایشالا هیچوقت چشمتون بارونی نباشه

سلام دوست خوبم
ممنون از حضورت و دعوتت...
وبلاگ زیبا و ساده ای داری...
با اجازت لینکت کردم...
بازم بهم سر بزن.. منتظرتم

سلام دوستی
منم لینکتون کردم
خوشحالم که تعداد دوستام شد بیست و یکی

هزار خیابان فاصله دارم با او

هزار خیابان فاصله دارم با خود

چرا زنده باشم؟؟

وقتی در تاریکی قدم می زنم

وقتی که او مرا

و گلدان های کنار پنجره را

از یاد برده است ...


زخم ها یم را نمی بندد

چشم هایش را می بندد ....

تو رو خدا کمتر از غم بگید

نه بابا ناراحت چیه؟!
بعضی جاها واقعا نباید سکوت کرد...
راستی داستان زندگیم رو خوندی؟اگه نه حتما بخون.بد نیست با سرگذشتم آشناشی.

دلم واسه دبستان تنگ شده.وقتی تنها یه گوشه وامیستادی یکی میومد میگفت:با من دوست میشی؟...

سلام
خوشحالم ناراحت نمی شی
و به این نتیجه رسیدی که نباید سکوت کرد
نه هنوز وقت نکردم بخونم
چشم حتما میخونم
دوست!!!!!!!
چه واژه غریبی شده

بی تو در سینه من دل دیگه جایی نداره،زندگی بی گل روی تو صفایی نداره،

از غم دوری تو ای گل یکدونه من،دردی افتاده به جونم که دوایی نداره..

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد