عرفه

 

وچه سالهایی بگذشت که پدرم گریان سر بر آستانت گذاشت و اشک ها ریخت  

تا مگر نافرمانیت را جبران کند

مادرم پا به پای او بگریست تا محبت از کف رفته را باز گرداند 

اما سودی نبخشید 

روزگاری بگذشت تا در روز عرفه

امین خود را به سویشان فرستادی 

تا به آنان بیاموزد  

کلماتی که موجب ترحمت شود  

پیشانی بر آستانت سائیدند

اشک ریزان نجوا کردند

یا حمید به حق محمد

یا عالی به حق علی

یا فاطر به حق فاطمه  

یا محسن به حق الحسن

یا قدیم الاحسان به حق الحسین

العفو العفو العفو

لیک آنان را بخشیدی و حجاب گناهشان را دریدی 

  

و اما اینک

من

فرزند همان آدم و حوا

چشم طمع به آستانت دوخته ام 

 تا همانگونه که بر پدر و مادرم رحم کردی و گناهان آنان را بخشیدی

اکنون

دعای مرا پذیرا باشی 

اشک ریزان زمزمه می کنم

یا حمید به حق محمد

یا عالی به حق علی  

یا فاطر به حق فاطمه

یا محسن به حق الحسن

و یا قدیم الاحسان به حق الحسین

 عجل لولیک الفرج و النصر وجعلنا من اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه 

 

 

نظرات 25 + ارسال نظر
وحید 1391/05/09 ساعت 05:02

سلام
ممنون خیلی قشنگ بود.

بهار 1390/08/29 ساعت 14:42 http://www.aziizom.blogfa.com

همیشه دلم میخواست این شعرو تا اخر بخونم خیلی قشنگه ممنون.

عین خودم
از وبلاگ ملیسا دزدیدمش

مهسا 1390/08/15 ساعت 20:17 http://mahsa2mp.blogfa.com

خدایابرای عیدابراهیمیت نیکوترین سرنوشت ها،حلال ترین روزیها،پربارترین زیارتها،خالص ترین نیتها،صالح ترین عبادتها،واز اجابت خودت بالاترین درجه بخشش رابرای خالص ترین دوستانم سهمی بگذار!

و از برای فرج مولایمان مددی
شکرانه اش با ما

مهسا 1390/08/15 ساعت 20:15 http://mahsa2mp.blogfa.com

سلام کسری عزیز
ممنونم ازحضورتوام بامحبتت ویه معذرت خواهی نه چندان کوچیک بابت تاخیرم
اُه 10تاپستونخوندم!بایدسرفرصت بیام بخونم .پست آخروخوندم چقدرزیبابودوملموس!
شب پاییزییت زیبــــا

شب تو هم قشنگ دوست خوبم
خوش اومدی
والا این ۵۰۰تومنی را از این بچه بگیر یه هزاری بده دستش
خیلی تکراری شده

پانی 1390/08/15 ساعت 19:36

اا دریا جونمم که اینجاس معلومه که خوفییییییییییی عسیسم..همه خوبن خودشون نمیدونن

سلام یانی
پیش زن دائیت غیبتت کردم حلالم کن

نادیا 1390/08/15 ساعت 19:35 http://nadia1986.blogfa.com

سلام به کسرایی که پر از احساس و عرفان است .
امید وارم همیشه و همیشه موفق و پیروز باشی.
راستی عیدت هم مبارک.

سلام نادیا
وای چه بارونی میاد
پنجره اتاقم هنوز بازه
درسته سرده اما خیلی فاز میده

دوستام خوبن که منو خوب میبینن وگرنه من که کاری نمیکنم فقط صادقانه دوسشون دارم همین

تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها!!!!
خوبی
به همین دلیل همه میگن خوبی

سلامم..عیدتون مبارک..من خوشحال میشم نظرتون رو درباره ی پستام بدونم..شما که زیبا مینویسی....منتظرم فعلا

قشنگ نوشته بودی
آفرین
عید شما هم مبارک
ممنونم که اومدی

سلام داداش خوبم.
وقتی این شعر خوندم حس خوبی پیدا کردم ممنونم.این عید زیبا رو به شما تبریک می گم.

سلام آبجی جونم
میگم آدرس وبلاگی که گذاشتی اشتباه که
عید قشنگ شما هم مبارک
ایشالا تبریک بگیم فرج امام زمانمون را

سلام اره خودم گفتم ولی این قدرا تعریف نداشت شما نظر لطفتونه راستی عیدت مبارک .

عید شما هم مبارک
خیلی قشنگ بود
یادم باشه یه شعری نوشتم بهت بدم ویرایشش کنی
باشه؟
راستی سلام

سجاد 1390/08/15 ساعت 17:59 http://www.bivafaa.blogfa.com

با افتخار لینک شدید

ممنونم
ایشالا وسیله ای باشه برای سر زدن هر روزتون


دســتانم به سوی توست خدای من

من رو هم فراموش نکن در زمان دعا

التماس دعا دارم از همه دوستان
عرفه گذشت امید به عید قربان دارم تا عیدی بگیریم

عید قربان ، پر شکوهترین ایثار و زیباترین جلوه ی تعبد در برابر خالق یکتا بر شما مبارک

بر تمام خاکیان افلاکی مبارک باد

سلام بر عرفه که جانمان را به رایحه و خنکای نسیم نوازش می دهد . . .

سلام بر عید قربان که یاد آور ذبح عظیم است
ذبح گناهان در آستان جانان

lover tanha 1390/08/15 ساعت 13:55 http://9266.blogfa.com

سلام عزیزم بعد از مدت ها با دو پست زیبا آپم ... بدو بدو بیا ... [قلب][نیشخند]
التماس دعا ...

سلام
اومدم
عالی بود
نظر هم گذاشتم
البته نه جفت ۶

بهار 1390/08/15 ساعت 11:02 http://www.aziizom.blogfa.com

خیلی قشنگ بود.حس خوبی داد بهم.عکسها هم عالی بود مخصوصا این اخری.عرفه ما رو هم دعا کنید.

شما لطف دارید
محتاج دعای همه دوستان هستم
میگن کسایی که شب احیا را از دست دادن روز عرفه میتونن جبران کنند
از همه عاجزانه التماس دعا دارم

سلام و صبح تو هم بخیر والا دعا عرفه به ما نسل سومی ها چیکار ما میریم شرکت کنیم و به یاد امام حسین بیفتیم...نوشتن از این چیزا کار من نیست

این شعر تقدیم به تمام کسایی که فک میکنن بعد رفتن عشقشون میمیرن....

دیدی که سخت نیست تنها بدون من...
وصبح میشود شبها بدون من...
این نبض زندگی بی وقفه میزند...
فرقی نمیکند با من یا بدون من...
دیروز اگر چه، امروز هم گذشت...
طوری نمیشود فردا بدون من...

این نامردیه
کسی که میاد باید تا آخرش بمونه
کسی که دست مردی داد باید تا آخرش باشه
البته این خیلی ایده ال هست

دلــ ــم،
یک بـ ـغـ ــل شعــ ــر می خواهد
یک مشت آغــ ــوش آبـ ـی آستانت..
بـ ــ ــاران بـ ـبـ ــارد،
لبـخنــ ـد بــزنــ ـی..
نــ ــفــــ ــس بکشم
زیــر چــتــ ـر تــــ ــو!!...

ممونم خانوم طراح
یه طرحی بزن
که همه غم ها بارشون را گذاشتن روی کولشون و دارند از دل ها بیرون میرن

masi 1390/08/15 ساعت 00:27

سلام با افتخار لینک شدی شما هم منو با بی بهانه بلینک.

سلام دوست خوبم
منم لینکتون کردم

در زلال آفتاب نگاه خداوند، قنوت عشق را عاشقانه به زمزمه

می نشینیم

در روز عرفه که سجاده ای به وسعت هستی گسترده است

.........

دست دعا به سوی آستان جانان بلند کرده
لبیک گویان زمزمه می کنیم

اللهم عجل لولیک الفرج

تو هم دعا کن
خیلی احتیاج دارم

برایت دعا می کنم که خدانوند از تو بگیرد هر آنچه که خدا را از تو می گیرد

منظورت به سیبی بود که من اول مطلبم چیدم ؟؟؟
باشه ما که تسلیمیم

نه اون سیبی که آدم و حوا توی بهشت خوردن و ما را به جرم گناه اونا از بهشت بیرون کردن

سلام کسری جان
خیلی قشنگه
خسته نباشی
فقط اون عکس اول یه کم خشن نیست به نظرت؟؟

سلام
کسی که سیب بدون اجازه میخوره باید همین بلا را سرش آورد

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد