عشق و اعتیاد

توی یه صبح سرد پائیزی من و داداش دوقلوم با هم از خونه زدیم بیرون 

اون رفت دنبال زندگیش و من دنبال سرنوشتم

شب که برگشتیم هردمون خوشحال بودیم

اون یه همدم پیدا کرده بود و من یه دوست

بهش گفتم داداشتی امروز یه معشوق پیدا کردم

خندید و گفت مبارکه

بهم گفت داداشی منم یه همدم پیدا کردم اسمش تریاکه

خندیدم و منم گفتم مبارکه

شبا که میشد اون از تخیلاتش بعد از مصرف می گفت

منم از تخیلاتم بعد ازدیدنش می گفتم

چند ماهی گذشت

کم کم شبا اون از خماری مینالید و اشک میریخت

منم کم کم از دلتنگی مینالیدم و اشک میریختم

روز به روز جسمش لاغر میشد  

روز به روز روحم افسرده میشد

اون از جنس تریاکش می نالید

من از حرف های زهر آلود عشقم که دیگه منو نمی خواست می نالیدم

اون جسمش آسیب دید

من روحم

یه شب با هم تصمیم گرفتیم ترک کنیم

اون اعتیادش را

من عشقم را

از اون روز همه به اون تبریک می گفتند چون جسمش خوب شده بود 

اما 

کسی به من تبریک نمی گفت چون نمی دیدند روحم خوب شده

یه روز یه ذره مواد رسید دستش انداختش دور چون همه گفتند بده

منم معشوق دیگه ای سرراهم سبز شد ننداختمش دور چون کسی نگفت بده 

باز هم من شب ها می نالم

دوباره اون هم میناله

من از درد فراق توی بیداری می نالم

اون از گذشته بدش توی خواب میناله 

نظرات 38 + ارسال نظر

سلام کسری جون حسش نیومد..یه سری چیز میز نوشتم اما دیگه نذاشتمش تو وب اما تو خوشکل نوشتی آفرین...

خودتی

نادیا 1390/08/14 ساعت 19:48 http://nadia1986.blogfa.com

مرسی از محبتت.
این شعر از کتاب ( اه باران ) فریدون مشیریه .

ممنونم

میگم یه گلایه از چند تا از دوستان
اونایی که قسمت نظرات وبلاگشون وقتی کپی پیس می کنم میگه نظرات تبلیغاتی را قبول نمی کنه

دیشب هر کاری کردم نشد حتی تایپ هم کردم نشد
۸بار تایپ کردم و قبول نکرد

چرا اونوقت؟

بعد گلایه نکنن بگن چرا بهشون سر نمی زنم

مثل آن مسجد بین راهی تنهایم...
هر کس هم می آید مسافر است...
می شکند!!!!هم نمازش را...هم دلم را...

آدرس بده قول میدم اگه گذرم افتاد یه نماز جعقر طیار بخونم

محسن نوشتی؟

باران 1390/08/14 ساعت 17:17 http://mibini.blogfa.com

خیلی متاثر شدم... زیبا نوشتی دوست من!

به منم سر بزن...بای

سرزدم به شرطی که بازم تشریف بیارید
سعی می کنم که دیگه کسی را غمگین نکنم


میگم یه گلایه از همه

وقتی توی دنیای دنیا اونقدر شاد نوشتم کسی هیچی نگفت
اما توی این دو پست که یه کوچولو غمگینه همه میگن؟!!!!!!

[ بدون نام ] 1390/08/14 ساعت 16:39

سلام منم سعیم رو میکنم بزنم دریا که زده برو نگاه کن خوشکل هم شده....

سلام
میگم تو چرا آدرس وبلاگت را اینجا نمیزاری
چراغ خاموش میای چرا
اگه من تیز نبودم چطور میتونستم بدونم تو همون کلاغ سیای منی؟

اومدم نبودی...

الان هستم ولی تو نیستی

سجاد 1390/08/14 ساعت 13:41 http://www.bivafaa.blogfa.com

با افتخار لینک شدید

ممنونم
نمی دونم منم لینکتون کردم
این شرکت مگه برای کسی هواس میزاره
اگه نکردم بهم بگید با چه اسمی بلینکمتون دوست خوبم

امروز اصلا حوصله ندارم...

این سوپری سر کوچمون هستا
حوصله داره در حد تیم ملی
اما خودش مصرف کی کنه به کسی نمی ده
گفتم در جریان باشی

سلام مرسی از حضورت لطف کردی بازم بیا خوشحال میشم بای .

بازم اومدم

حداقت به من دیگه دروغ نگو

عالیه عالیم
میگی نه نگام کن
جدی میگم خیلی بهتر شدم
یه پیری یه نکته ای را بهم گوشزد کرد
عالی بود
و من یتوکل علی الله فهو حسبه

اینجا هم دست کمی از اونجا نداره....میسوزیم و میسازیم

شما نظر لطفتونه دوست گل من

سلام زیبا می نویسی به وبلاگ منم بیا خوشحال میشم بای .

سلام صبح یه سر زدم
چشم حتما میام


منم آپم بیا نظراتم بگو

سلام
اومدم نظرم را هم گفتم
چی شده؟
غمناک نوشته بودم ؟

از سوزن میترسی آخی بمیرم....میگم یخ بادبادک با دستکش درست کنه اگه گریه نکردی....درد نداره خودم هم میبرمت پارک آفرین بابا بزرگ خوبم...

برو بچه اذیت من پیرمرد نکن

محسن سرعت اینترنت زیر صفره
صدتا بد و بیراه میخوره تا یه صفحه بازبشه

سلام بر کسری عزیز...
صبح تو هم بخیر
خوبی؟

سلام دوست خوبم
عالیم
بهتر از این نمیشه

گر چه دروغ میگم ولی اینقدر می گم تا همین بشه

[ بدون نام ] 1390/08/14 ساعت 08:44

سلام کسری جدی عاشق شدی؟؟؟؟؟؟؟؟راستی خوبی؟؟؟راستش رو بگو چند بار عاشق شدی؟؟؟دختر همسایه هاتون که یه چند باری نه؟؟؟همکلاسیات که واویلا...
بابا کسری تو که اینجور نبودی، راستی دفتر مشقم هم آوردم تا مثل دنیا پاکش کنی تو هم یه کلاس سواد یاد بگیری خدا رو چه دیدی شاید من هم تو رو پیدا کردم یه داستان نوشتم....

دریا جان دست از سر کچل این کسری بردار آخه این دلش که هر از گاهی میره...شکمشه هم نمیخوره...فردا کلیه،روده و مغز و این چیزاشم .....از ما گفتن بود کسری آدرس یه دکتر خوب دارم بفرستم واست
جدی میگم پس دوست به چه دردی میخوره؟؟؟؟

سلام کلاغ سیاه
اسمت را ننوشتی که نشناسمت
آدرس وبلاگت را نگذاشتی که نیام زنگ بزنم در برم؟
نه بابا عشق چیه فکر ۴ماه حقوقم که هنوز ندادن
والا عشق یه طرفه که فقط من عاشق باشم خیلی
دوطرفه تا حالا نداشتم
یعنی داشتما ره به جایی نبرده
یاد دانشگاه بخیر
با پاک کردن یه کلاس سواد یاد بگیرم؟
میشه؟
اگه پیدام کنی باید از بابا بزرگت بپرسی که توی کتاب فارسیشون بابا آب داد بود یا یه چیز دیگه که بخوای بهم دیکته بگی
پسر من جای بابا بزرگتم
دوست به درد این میخوره که پاشی بیای اینجا با هم بریم پیش دکتره

masi 1390/08/14 ساعت 01:15 http://eshghbihode90.blogfa.com/

_[خنده]
___[نیشخند]
______[لبخند]
__________[چشمک]
_آپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم گلم_ [قلب]
__________[بوسه]
______[چشمک]
___[نیشخند]
_[قلب]

متشکرم
اومدم

سلاااااااااااااااااااااااااام
مرسی از حضورت
منم وبلاگتووووووووو خییییییییییییییییییلی دوث میدارم
مطلبم خمگین بود

سلام
یه مدت دلم گرفته بود و نوشته هام غمگین از امروز حالم بهتره
و شادتر می نویسم

من همه نظراتتونو تائید کردم
اگر هرکدوم رو خواستید بگید حذفش کنم
اینم حذف کنید که جلوی بقیه خجالت نکشید

نه دوست خوبم بزار باشه
این یه دفتر خاطراته برام
روز اول که وبلاگ زدم
دوست داشتم یه دفتر خاطرات باشه که هر جا برم بهش دسترسی داشته باشم
اما هنوز شروع نکردم به نوشتن
نمی دونم بنویسم از گذشته یا داستان را ادامه بدم
نمی دونم

بله اون همون سومیه
در ضمن خودتون گفتید تائید نکن پس من همه رو تائید میکنم

تائید کن
زورم که نرسه مجبورم که راضی بشم

عشق یک نگاه نیست عشق

یک کلمه نیست

عشق خلاصه شده در فاصله

من همچین عشقی را دوست ندارم
نه فاصله
نه تنهایی
نه دوری

عشق چون دریاست عشق رسوا

و رسوایی است عشق تنها

و تنها یی است

رسواییش را دوست دارم ولی از تنهاییش متنفرم

اونی که به وصال عشقش میرسه اسمشو نمیشه گذاشت عشق...
عشق یعنی همیشه عطش...
و نه اینکه هر کی و دیدی بگی عاشقشی...
عشق حرمت داره...

سلام صبح بخیر
تسلیم
توی این وادی زیاد پا نگذاشتم و تجربم کمه
دوستانی بگند که دوتا پیرهن بیشتر پاره کردند

پس چرا میخوای بگی که عاشق نیستی؟؟
مگه بده؟
عاشقی فقط درده این عشقه بار ما آدمها رو سنگین کرده
نقطه ضعفت دستم اومد
بذار به کلاغ هم بگم
حسابی لذیتت کنه
البته گفتن نمیخواد خو.دش بخونه میفهمه چی به چیه

داشتیم؟
عاشقی یعنی وصال
نه اینی که هر کی را توی خیابون ببینی بگی من عاشقم
بعدشم این حرف مال 4سال پیش هست
چقدر سخت بود و چقدر سخته
عاشق کسی بشی و بدونی بهش نمیرسی
چقدر سخته که بخوای دل بکنی و اون راست راست توی کلاس جلوت راه بره

الان یه کاری میکنم که هیچی نفهمه این کلاغ قصه ما
یه رفرش بزن

کسری جان
نصف عمرت بر فناست اگه عاشق نشده باشی از ما گفتن از تو نشنیدن...
کلاغ خیلی زرنگتر و باجنبه تر از این حرفاست که با شنیدن یا خوندن کلمه عشق از درس و دانشگاه فراری باشه...
وای اصلا باور نمیکنم یکی میگه عاشق نشدم...
تو فکرم نمیگنجه
پس تو از عشق نگو که تجربشو نداری...

سلام دریا جان
گفتم که هر از چندی دل میرفت اما برش می گردوندم
توی همین اواخر این نامرد دل طوری رفت که از خواب و خوراک افتاده بودم
منم شکمو ناهارم را توی سینی میخورم اما از وقتی که عاشق شده بودم نمی تونستم چیزی بخورم
برا اینکه کسی شک نکنه فقط غذا را قورت می دادم
آخرش به هر بدبختی بود دل را افسار زدم تا طرف نفهمه عاشقش شدم
چون فهمیدم نامزد داره



بازم از سوتیام بگم؟

نادیا 1390/08/13 ساعت 18:24 http://nadia1986.blogfa.com

کسری جان سلام.
نوشته ی جالبی بود اینم کار خودته ؟

یه چیزی تو دلم قلقک میداد نوشتمش
اما فکر نکنم تونسته باشم منظورم را توی نوشته بیارم
نادیا جان برداشتت چی بود از این نوشته ام
تا ببینم تونستم انتقالش بدم یا نه

سلام کسری جون من لینکت کردم ممنونننننن
دلم گرفته

ساچلین چی شد با نظری که برات گذاشتم موافقی یا نه؟


آخی چرا؟

شرمنده تقصیر این نظراتته که خودش هم یه اچ پی میذاره دو تا شده اگر دقت میکردی خودتم میتونستی درستش کنی
حالا کلیک کن
موفق باشی

درستش کردم همون روز
و الان هم یه سر دیگه رفتم

این همون سومیه؟

به سکوت سرد مرداب قسم که تو نیلوفر چشمان منی

و دل خسته ی من می ترسد که تو پژمرده شوی

که تو مرا به فراموشی شبها سپری

که مبادا به دلم رنگ سیاهی بزنی

و به شبهای امیدم تو تباهی بزنی

دل من ترانه دارد غم عاشقانه دارد

به هوای روی ماهت همه شب بهانه دارد

احسنت به این شعر زیبات
چقدر به دلم نشست
بیشتر از صد بار خوندمش
دروغ گفتم
قابل توجه کلاغ جان

دوباره جستجوی من
دوباره چشمهای تو
قرار ما زیر باران
انتهای جاده عشق
وای اگر باران ببارد و تو نباشی

جاده عشق که انتها نداره

باران که ببارد چه عاشق باشیم
چه محتاج نان شب
باران خواهد بارید

سلام ساناز جان
نظرات وبلاگت غیر فعاله چرا؟

باران می بارد
اما اگه عاشق باشی میدونی یه چتر روی سرت گرفته میشه
اما اگه محتاج نون شب باشی کسی از دلت خبری نمی گیره

سلام بر کسری عزیز
چه تعبیرات و شباهت های زیبایی به کار بردی
همه چیز و میشه ترک کرد الا عشق
هر کی بتونه عشقو ترک کنه واقعا کار بزرگی کرده البته از نوع اراده اما ترک عشق یعنی من از آدم بودنم استعفا میدهم...
من همیشه عاشقم...
میخواهم درد بکشم...
این درد لذت دارد...

قابل توجه کلاغ عزیز...

سلام دریا جان
من یکی استعفای خودم را خیلی وقته نوشتم
کم میارم
به همین خاطر هیچ وقت تا الان پا توی این وادی نگذاشتم
بعضی وقتا بوده که دل خودش رفته ولی خیلی زود محارش کردم


بزار بچه مردم درسش را بخونه
کلاغ جان به تو نبود تو درست را بخون عزیزم
دفتر مشقت را کثیف نکنیا

اگر خود را برای آینده آماده نسازید

بزودی متوجه خواهید شد که متعلق به گذشته هستید . . .

باور کن من هنوز توی گذشته سیر می کنم
خیلی سخته از اون کنده بشم

عجـــیب اســــت...

تنـــها آغوشــی آرامـــت می کند ...

که دلــت رابــه درد آورده

واقعا همینطوری هست
موافقم

مطلبتونو خوندم
نمیدونم چی بگم

پس همه کامنتهاتونو حذف کنم دیگه؟

سلام
نخیر
برات نظر گذاشتم

سلام
روی همین کلیک کن میری توی وبلاگ سومم
مطلبتونم بعدا میخونم الان اصلا حالم خوب نیست
البته مطالب من همش که عشقی نیست بعضی جاهاش مذهبیه
آهان راستش وبلاگمو حذف کردم تمام مطالبم حذف شد حالا سر فرصت دوباره می ذارمشون

من گشته ام نبود
تو دیگر نگرد نیست
آدرس اشتباست

lover tanha 1390/08/12 ساعت 22:03 http://9266.blogfa.com

سلام منم خوشحالم ...
آپت واقعا محشره داداش غم سنگینی توش هست ... خیلی سنگین ...
راستی اولللللللللللللللللللللللللللللللللللل ..

چرا وقتی میخوایم عاشق بشیم کسی نیست بهمون راه و چاه را نشون بده؟

چرا ما با سن کم عاشق میشیم
با اینکه میدونیم آخرش وصال نیست؟


غم نیست عزیزم
یه حرفه حسابه که تا حالا از کسی نشنیدم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد