پائیز

امروز دیگه واقعا صدای قدم های پاییز را شنیدم و زیر لب بهش خوش آمد گفتم 

 اما برگ درخت ها طاقت شنیدن صداش را نداشتن و رنگ پریده از بالای درخت، خودشون را زیر پای رهگذرها می انداختن تا صدای وز وز باد پاییزی را با خورد شدن خودشون محو کنند و عابر را که هرروز محو تماشاشون بود توی لحظه های آخر با دارو ندارشون به خود متوجه کنند.  

چند دقیقه توی حیاط به تکاپوی درخت هابرا نگه داشتن لباس های هفت رنگشون توجه کردم اما چه فایده برای درختی که باید این لباس زیبا را از دست بده،امروز نشد فردا.  

پاییز را دوست دارم 

و شاید خدابا پاییزش میخواد اینو به بنده هاش بفهمونه که یه درخت قبل از اینکه به خواب زمستانی فرو بره باید همه زینتش را که دنیا به اون داده از خودش دور کنه وبعد بخوابه

 وبه ما اینو یاد آوری کنه که تو ای آدم زاده اینو ببین و یاد کن روزی که پیش من میای(به خواب ابد فرو میری) نکنه چیزی ازمال دنیا را همراه خودت بیاری!

نظرات 2 + ارسال نظر

سلام کسری جان
وب فوق العاده قشنگی داری خوشحال میشم با هم تبادل لینک داشته باشیم منو به اسمه وبم بلینگ و تو هم بگو با چه اسمی بلینگمت
راستی اگه بخوام نمره به وبت بدم از ۱۰۰من ۱۰۰میدم
منتظره نگاه پر مهرت هستم

مهسا 1390/07/21 ساعت 11:16 http://mahsa2mp.blogfa.com/

سلام
ممنون ازحضورتون
وبلاگ زیبایی داری همه ی پستاتونو خوندم !هرچندمن از پاییز متنفرم ولی شماخیلی خوشبینانه ،بادلایل زیبا وفلسفی پاییزو نوشتید من لینکتون کردم

ممنون که به وبلاگم سر زدید
شما اولین کسی هستید که برام نظر گذاشتید واولین کسی هستید که لینک می کنم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد